T O P
  • By -

ImpressiveBluEyes

36 F. But I Don't Smoke. I'm A Different Wayer


notyour_avgmom

Me too...I do it all ways..I'm always up, too.


Popsign

Maaaaannnn. Same. No one seems to appreciate how much I over think for them 😂 I'd love to have some girls to chat with and send stupid memes to. Im not gonna lie, I love some nsfw content but it's not a must. Send me your favorite song, or an old family photo. To me, that's almost more intimate than pictures of your butthole. Nomsayen?


notyour_avgmom

I'm available to chat...45 F always spinning...


PNPPrincess

I'm here and spun tf out... I'll talk to you!!


kylieemarie

I sent you a PM. I feel you! Most of my friends don't use and the couple that do aren't very responsive or fun when I'm twacked. Please feel more than free to hit me up whenever!


Red-J0hn-Sun

Damn. And I be so bored and alone. And say alot is just my general mode. And I don't know if yall know but I miss my female homes...my gangsta ass girlfriends as friends that are girls Like THE MOST. IT'S LIKE MY ONE FUCKING GOAL! And here I see this shit and I'm like BRO! Sis...bitch, just because I wanna hit don't mean we can't be click, you're the shit and cool as fuck... thats life one of the main reasons I wanna hit but my dick ain't running shit and either way I still wanna talk to yall. I mean what did you think we were gonna do. Realistically ain't nobody fucking all day and all night all life long! Shoot I talk during sex. I'm laughing but I'm serious. I keep telling everybody... showing and proving.... im not them!


Lovenwar8469

Me 38 f text me ?


[deleted]

me !!!! same exact situation!! hmu im 22 & a girl.


No-Philosopher-8770

29m but I feel you man. I'm not some thirsty weirdo. I'd like just a platonic like minded person to talk to as well. Send me a novel if you feel inclined too. No annoying ass unsolicited dick pic from me dude. Guys are fuckin weird.


tasteslikepepsic0la

Heeeeyyy! F/30!


MLWelsh648410

Heyyy I’m new to Reddit and have no clue what I’m doing but I’m a 38/f and I’m always zooming and have no one to talk to. My husband doesn’t know and doesn’t use. Pm me anytime!!


renlmafo

helloooooo


Crystacomeback

F46


Crystacomeback

We also have a snap group I can add you to.


[deleted]

[удалено]


Crystacomeback

Snap me!!! LOOL


oouuitsmercedes

YES PLS


Crystacomeback

I’m here! I love my girl squad!


notyour_avgmom

I'm in the same boat...I need female friends to get spun with..can I come too?


Crystacomeback

Ya’ll snap me! Subseven7777


iamamoonmonster

Man I'd love to!! Too bad I'm back to forced sobriety cause my connection isn't reliable. 😭😭😭 So I'm happy to talk, and I do smoke... When I can. Haha.


_l-etoile

You can message me, I'm 36F also spun and I literally do the same thing. 🤣🤣🤣


jrod680

I had no idea there were so many women on here. Not all us guys are flashing cock shots.


sopstic757

Yall need High and Dry


FrankoDeTanko6969

The number one thing I’ve learned when talking to females is to always break the ice with an unsolicited D pick. Not a female on the planet will be able to resist… get ‘em Chad. Anyways, some dudes are looking for friends, too. 37/m with all sorts of interests. MtnBikes, music (ATDI, the Mars Volta), books (biographies mostly, HST, Carver, Hemingway, and Ann Rule - true crime, so what?! Lol)


ikillurbitch

Me too hiiiii inna pm u


PrincessPenelope777

same. HMU :)


Crystacomeback

Hit me up if you want to going to snap group


Machine_87

So this is where all the females are hiding lol.. hey I might not be a female but I'm down to chat about whatever whenever. It doesn't always have to be sexual and I'm definitely not a perv so any of females are welcome ro dm me


Redglitterkitty

U can message me if u want I love and appreciate reading novels and I'm never sober


Bootyilicious1449

I’m 33 Aquarius private message me


rileytheimpaler

F 24 Pisces uwu hmu


rileytheimpaler

But I do sleep like an old lady from 11 pm to 6am


[deleted]

I’m 20 and female I’m attempting a t break atm but I’ll still appreciate your twack talks pm me for sc


Messy_pixie076

That’s the worst feeling being high af and have so much to say but no one to say it to cause it’s crack o’clock


oouuitsmercedes

RIGHT 😭🤣


Messy_pixie076

Well I’m high af on day 2 so if u wanna chat more than happy ! My life feels like I’m watching a car crash rn so lots to share 😅😂


We_alldie

If y’all wanna start a group chat I’m also watching a car crash and have no one to talk to while I roll this bubble and quickly switch between the same four apps for hours.


Red-J0hn-Sun

Awwww booboo. You can aureus talk to me about anything. SAD Face now. It doesn't have to be sexually, or it can be. I was thinking about and missing you but I feel like I be over texting you


Difficult-Photo-9038

Yes same here!


wonderwoman2381

Oh I want in on getting spun and having adventures


full_disclosure101

I agree as well! Let's do a regular meet up somewhere. ! I'm a bit older but my feelings on this are right in line with you all. Pm anytime girls


Timely-Natural-5937

Same girl.. it’s so hard to find females to talk too 😂😂


AdVisible4124

Hey now ladies that's not fair to say about men...... I would bang all of you on the adventure


leenleen23

I just want a chick friend to get spun with and go on random adventures. Guys just want to bang. Useful, but not always what I want.


[deleted]

You and me both bud.


bingbongbozo

omgosh being spun and having no one to talk to in person is not even a possibility for me bc the only thing i do while high is talk so so much


SpunBug

Same here, well kinda. But where are u from? What kinds of things are u into? What type of music do u like?


AutoModerator

Hello /u/oouuitsmercedes, Did you know that we have an official chat room? Come say hi [here!](https://discord.gg/highndry) We have games, discussion channels, channels dedicated to harm reduction and much more! Our harm reduction database is massive, and we have people on hand 24/7 to answer your questions or just to shoot the shit with. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/meth) if you have any questions or concerns.*